Monday, December 13, 2010

Sabar jela...ngee

komen2 dari kengkawan aku yang sangat ikhlas..ahaks
Bila baca komen2 kat atas tu mesti tertanya2 pic aku yang mane la aku upload kat FB. BFF aku lak cakap pic tu nmpak aku sangat ceria.. Meh aku beritau cerita sebenar..
Sebenarnye aku snap pic tu time maghrib. Biasa kalu time2 maghrib jarang ada customer. Kebetulan abang aku kuar amik Wife dia. So, aku dengan bosan nye duk kedai sorang tak tau nak buat apa, aku pun main la snap2 sambil buat expression muka. Banyak lagi sebenar nye tpi aku upload satu jela sbb aku rase pic tu mcm ceria, kuit kiut dan comel..(bukan slalu nak perasan)..
Kalau nak tau ni la pic yang dorang dok komen2 tu.. Ada ke patut sama kan aku ngan Pooh. Sabo jela. Pooh tu yang kiut mcm aku tau...:p
comeeeeyyyyyyyyyyyyy nye pooh nie...:D

2 comments:

Selly Buke said...

haih.. ko nie tk abih lagi ngan pooh... jgn echa tu smpai besar lekat ngan barney sudah.. hehehe

nisa said...

huhuhu....susah kak kalu dah terminat ngan pooh..tu yang echa ikut jejak langkah cicha nye..tpi seb baik echa lekat ngan pooh...:D