Wednesday, January 19, 2011

Aktiviti Hujung Minggu...



Hari ahad lepas aku cuti..So, macam biasa aku akan balik ke Banting untuk menghabiskan masa bersama keluarga ter chenta..huhu Asal nye ari ahad tu nak tengok wayang cite Khurafat.. Bila nak booking tiket tetiba je line BB teramat la lembab mengalahkan kura-kura dan siput tuuttt.. Malas nak pegi kalu tak booking tiket awal..Lagi la ari Ahad, mesti giler ramai yang beratur.. Tau2 la Aeon Bukit Tinggi tu camne ramai nye.. 

Pastu, aku pun perah la otak fikir nak wat aktiviti ape kan.. Dari pagi duk umah je.. Nak jugak buat aktiviti luar pulak.. Aku kan jenis suke keluar berjalan2.. Baru dapat idea ingat nak ajak budak2 pegi karaoke, tibe2 je hujan turun dengan selebat2 nya.. Tengok tu, kalu niat tak elok kan Tuhan dah turunkan hujan.. Hurmm, plan B terpakse di cancel kan..

Pastu abang aku bagi idea untuk amik cerita Ngangkung kat Astro First. Tapi okie la, juz bayar RM15 + Gov Tax dah boley tengok ramai2.Time tu tengok la sampai boley ingat dialog nye sbb tayangan nye berterusan selama 2hari. Aku lak rajin kan diri untuk goreng keropok bagi menggantikan popcorn.. Tapi, tak sempat cite mula keropok habis di makan.. 

Petang tu, oleh kerana dah terlalu bosan dan aku pun penat asyik tido je so kitorang pun kuar la ramai2 pergi Pantai Morib.. Petang tu pulak abang aku balik bawa anak dia.. Memang seronok la baby Dania dapat jalan2.. Yang penting skang pipi nye bertambah chubby.. Dan kitorang main tiup2 buih tu secara berjemaah..hehe

comey kan anak buah aku..

wif SIL, kak Ana..

fuuhh, tiup lagi..

next, abang aku pulak..

Dania nga layan permandangan..
wif daddy Dania..

akak aku dah penat tiup la tue..

nak balik dah..

wawan dah kurus sikit kan..:p

nga panas kan enjin sempat lagi posing..

2 comments:

Nor Hafizah said...

pantai morib..rindunya..rindu kt ko la yang..bila la aku da duit nih.nk g kl jmpa ko.hahaha

nisa said...

i miss u too..minta2 ko jadi la dtg nanti pas raye cine..kite jalan2 cari makan ea..huhu