Friday, January 14, 2011

Alhamdulillah..


Sangat ringkas tajuk blog aku ari ni..Tapi walaupun tajuknya ringkas, makna nye amat bermakna bagi aku. Bukan apa, terubat rindu aku pada dia sebab dia call tadi.. Sape yang call..?? mesti la kawan aku takan kawan korang lak kan.. Mcm Linda Onn ckp time dia ngan Fahrin Ahmad dulu.. Teman tapi mesra..(konon-konon)..

Kalau nak dihitung2, dekat seminggu jugak la dia tak halo2 ngan aku. Kalau tak sampai bos aku tegur. Pantang petang je HP berbunyi.. Tibe2 terase rindu pulak kat dia. Bile dia call tadi rupe2 nya dia tak sihat+batuk..Kire ape je pakej yang ade dalam senarai demam tu semua ada kat dia.. Susah je rase dengar dia nak bercakap, asyik2 batuk.. Tak ke sedih macam tue.. Aku dahla mudah nak touching2 nie..Hati sensitip la kate kan..

Walau apa2 pun, aku doakan supaya dia cepat2 sembuh.. Aku sebagai kawan rase risau sangat kalu dia still sakit..(ececeeh~!!) tapi betul la..memang aku risau sangat.. tak dapat nak dengar suara dia yang sentiase cool dan ceria.. haish, boley cair hati aku nie..terpkse la minta borang kat dia..agak2 di approve ke tak ea.. tapi tak salah untuk mencuba kan..~~


p/s:~ zaman sekarang dah tak kisah ngan istilah perigi cari timba..sebab....WHO'S CARE..?? 
tapi sebagai kaum hawa yang masih ade sifat2 pemalu, aku rase tak jadi la nak minta borang.. Biar dia sendiri yang bagi borang untuk aku isi...(Dia tu takde kena mengena ngan sape2 pun ye..harap maklum..)hahaha

2 comments:

FaridSham said...

alaaaaalalala ..menjiwang jer ko nie yer dik..

nisa said...

hehehe...dalam hati ada taman la abg boy..tapi tu la, menjiwang pun tapi juz kawan jew..:p