Saturday, January 29, 2011

Dalam Hati Ada Taman...

Wo Ai Ni...~!!

Hari ni rasa sangat happy..
Setelah sekian lama tak jumpa...
Akhirnya dapat juga jumpa yang tersayang..
Amboi2..sejak bila ada yang tersayang ni.. 

Tu yang Miszz Nesya nak cerita..
Sekarang ni dah bertukar status.. 
Dari 'Single' ke 'in Relationship'..

Ececeeeehh... best rupa nya kalau betul2 jatuh cinta ni..
Jatuh cinta dengan orang yang menghargai kita..
Mudah-mudahan camtu la kan..

Aku harap hubungan ni berkekalan la..
Tapi, semua tu di tentukan oleh Allah s.w.t..

Teringat yang dia kata muka aku selalu nampak tenang..
Dia tak tau aku lah orang paling kalut dikalangan family aku sebenarnya..

Untuk awak..., Saya sayang kat awak...
Thanks sebab awak beri ruang dihati awak untuk saya...:-)

yeay...sangat2 happy..ngeee

Pesan Miszz Nesya:~
Kalau dalam hati ada taman kena lah sentiasa ceria..Lepas ni taknak marah2 or sedih2 k..


No comments: