Wednesday, January 5, 2011

Dugaan di Tahun Baru 2011...


Hari ni mmg menguji tahap kesabaran aku..ade2 je benda yang jadi.. Dah lama aku buang panas baran aku.. tapi hari ni ada seseorang yang berjaya timbulkan balik perasaan tu..
Kisah nye macam ni..aku akui aku ada masalah sikit ngan seseorang.. tapi kenapa aku je yang nak disalahkan..nape dia tak salah kan pihak lagi satu..dan aku akui aku lah penyebab pada masalah tu.. tapi, ape2 pun kena lah take time..i'm not an angle to forgot sum1 in 5 minutes okie..jangan la terlalu push.. kalu betul salah aku tkpe aku terima, tapi dalam masa yang sama tolong la nasihat pihak awak. kire aku ni mangsa keadaan tau. jangan nak sampai masuk kan org lain dalam hal ni..aku tknak la pening2 kepala ngan masalah macam nie..tapi bukan dia yang menaikkan darah aku..tapi ade lagi sorang yang tibe2 termasuk dalam hal nie.. adoiyai, masalah tak settle2 la kalu camni..tambah buruk ada la.. sekarang ni keadaan semakin rumit dan terus terang aku nak beritau yang aku mmg takleh nak lupakan orang tu sekarang... tolong bagi masa yang munasabah.. kalau lah dari awal dia beritau perkara sebenar tkde la smpai jadi camni..sape yang sorokkan kebenaran sekarang nie..ingat dan fikir2 la sendiri..nak sangat berahsia, skang ni tuding jari kat orang pulak.
aku pun dah bosan la nak mengadap ntah sape2 dalam hidup aku sekarang nie..yang sane asyik menyibuk, yang sorang asyik nak salah kan aku..takan nak suh aku hantuk kepala kat dinding, makan semut banyak2 untuk lupa kan orang yang aku sayang...just bagi aku masa..semua tu aku serah kan kat takdir.. Allah yang tentukan segala nye kan..
Cuma sekarang ni aku rase sangat2 tertekan dengan keadaan sekeliling.. tolong la jangan buat aku jadi panas baran macam dulu2.. aku pun nak ruang untuk berubah.. Ya Allah, kau berikan la kepada ku seorang insan yang telah engkau tetapkan dalam kehidupan aku.. dan jika dia bukan untuk ku, kau bawa la dia jauh dari hati ku.. Sesungguhnya aku redha dengan segala nya..Amin..

p/s: pada yang berkenaan, saya mmg takleh nak terima awak.. ni soal hati dan perasaan yang sye dah beritau beribu kali.. kalu nak, sye terima awak sebagai kawan saye je...tak lebih dari tu..sekian...

No comments: