Monday, January 31, 2011

Kenangan Terindah..

@ One Utama..

Tiap kali jumpa a.k.a ngedate dengan dia akan menjadi kenangan terindah dalam hidup aku.. Memang kami jarang jumpa sebab itu lah tiap kali jumpa kami akan betul-betul menghargai masa yang ada.. Actually, hari ahad memang aku kena keje tapi aku kerja half day.. So, petang tu boleh la jumpa dia..
Memula nya dia plan nak bawa aku pergi Sunway Pyramid.. Aku lak tetiba je teringin nak mam chocolate. Dia pulak ingat aku nak hot chocolate.. Cian kat dia kena pk mana nak cari hot chocolate tu.. Sekali tengok jalan tersangat la jem kat area nak masuk Sunway.. Kalau nak redah memang habis masa dalam kereta jela.. Then, dia kate kena tukar plan.. So, kami pergi la ke One Utama.. Aku lak agak teruja sebab terus terang aku memang tak pernah pergi sana.. Memang aku ingat betul-betul la jalan nak ke sana.. Lepas ni boley la pergi sendiri without him..(jahat tak..?)
Sebenar nya kat sana pun jem jugak tapi tak la seteruk jalan nak pergi Sunway tu.. Dahla semalam satu hari hujan je.. Cari parking kat basement takde pulak.. At last, terpakse la parking kat luar jugak.. Kena la hujan sikit.. Hope tak demam la ye.
Masa dalam kereta tu aku saje je tanya dia kat One Utama tu ada tak Secret Recipe.. Dia kate jangan kata Secret Recipe, Secret Whatever pun ada..uwaaa Kena kan aku pulak.. Yela, aku kan orang kampung, tak pernah pegi tempat camtu.. Majuk sebulan kang baru tau.. Bila sampai tempat tu tak sangka pulak dia nak bawa aku mam kat Secret Recipe.. Rase terkejut pulak sbb beria-ia cari Secret Recipe..Aku follow je dia..dudududu
Sebelum tu kami cari ATM dulu.. Tetiba, aku ternampak satu tempat ni mmg cantik sangat.. Tempat tu ialah Garden Cafe.. Ingat nak request kat dia mam kat sane sambil snap2. Cari2 hp rupanya tertinggal kat dalam kereta.. Adoiyai, frust nye aku.. Dia kate nak pergi amik tapi aku pk balik bukan dekat tempat parking tu.. Taknak la susah kan dia nak pegi amik kan.. Lain kali kan boley datang lagi walaupun hati ku kecewa..huhuhu
Garden Cafe..
Ni la tempat nye..
Cantik kan..nak jugak g sini..:p

Lepas ke ATM kami teruskan perjalanan ke Secret Recipe.. Aku pesan Ice Blanded Cappuccino ngan Cake.. Dia pulak pesan Ice Blanded Mocha ngan Grilled Chicken Black Papper.. Lepas masing2 dah kekeyangan kami pun balik la ke pangkal jalan..haha.. Takleh balik lewat2 sebab aku kena patah balik ke Kajang.. Tapi memang seronok sangat dapat spent time ngan yang tersayang.. Next date tak tau lagi bila.. Sebab kami pun busy dengan keje masing2 kan..Cukup la sekadar saling mengingati kan.. Waduh2, udah kangen banget sama dia nih.. Dan aku harap dia suka ngan hadiah yang aku bagi walaupun sebenar nye dah brape kali lupa..hehehe


Aku mam ni je semalam..

Si dia mam yang ni..

Kami pesan Ice blanded..
p/s: pic di atas semua di amik kat yahoo sebab hp tertinggal dalam kete...huhuhu

Pesan Miszz Nesya:~
Lain kali pasti kan hp tu sentiasa ada dalam handbag or sentiasa disamping kita.. Bila dah teritnggal kan tak boleh nak snap bebanyak..adoiyai..~!!

2 comments:

Nor Hafizah said...

wah..best siut g dating kt c2..sgt2 cntik la tmpt tu..yayang..bwk la i jgk kl nk p c2 ekk..huhuhu..i jeles ok coz i jmpa pkwe i kejap jer..g minum pstu balik.uuuwaaaa

nisa said...

hehehe...kitorang g secret je yang.. nak g garden cafe tu tak berbaloi lak kalu tak leh nak snap.. ko datang sini nanti kite pegi ea..aku dah ingt jalan nye...lalala hepy sangat2 yang..