Monday, January 17, 2011

Kenapa Aku Sayang Dia...?

Kenapa aku sayang dia..?
Sebab dia adalah orang yang muncul ketika aku patah hati..
Kenapa aku sayang dia..?
Sebab dia banyak mengajar aku erti kesabaran..

Kenapa aku sayang dia..?
Sebab dia ada suatu kelainan berbanding orang yang aku kenal sebelum ni..
Kenapa aku sayang dia..?
Sebab aku tertarik dari cara percakapan dia..

Kenapa aku sayang dia..?
Sebab aku bahagia bila dengan dia..
Kenapa aku sayang dia..?
Sebab dia seorang yang merendah diri..

Kenapa aku sayang dia..?
Sebab hati aku tenang bila tengok wajah nya..
Kenapa aku sayang dia..?
Sebab dia seorang yang sentiasa mengalah..

Kenapa aku sayang dia..?
Sebab dia banyak memberi nasihat pada aku..
Kenapa aku sayang dia..?
Sebab dia telah menerima aku seadanya..

Kenapa aku sayang dia..?
Sebab dia lah orang yang aku tunggu selama ini...
Dan mungkin kah ada jodoh antara kami..?
Insya Allah jika ianya sudah tertulis..
Dan jika tiada jodoh antara kami, akan aku terima dengan redha..

Siapakah 'DIA' yang aku maksudkan...??
Hanya aku yang tau siapakah dia..
Cuma... semua nya terserah pada takdir...:-)

No comments: