Monday, January 24, 2011

Penyakit 'M'....

Malas pun tetap boleh update blog..:p

Pernah dengar tak penyakit 'M'...huhu Memang tipu la kalau uols cakap tak pernah dengar.. Terang2 memang ada dalam diri uols kan.. Tak banyak pun sikit tapi tetap ada.kan kan kan..lalalala
Sama la ngan aku.. Penyakit 'M' tu sentiasa ada dalam diri aku.. Semua tu kita yang tentukan sebenarnya.. Kalau rasa2 nak hilangkan penyakit 'M' tu, so kenalah pandai2 rajin kan diri.. Kalau nak ikutkan perasaan memang akan sentiasa rasa malas..
Lagi-lagi hari isnin...huish, memang terasa sangat malas la nak pergi keje.. Walaupun aku ni hari-hari keje tapi tetap ada perasaan malas yang membuak2 tu.. Lagi la dalam keadaan aku yang tak berapa sihat ni.. Dengan tak boley tido malam tadi.. Rasa nak continue tido sampai tengahari.. Itu kalau aku ikut kan rasa malas aku.. Tapi, oleh kerana sifat rajin aku mengatasi sifat malas, sbb tu la aku dah ada kat tempat keje.. Memang sakit hati la sbb tak boleh tido malam tadi.. Asyik terjaga je.. Sampai tak terkira berapa kali aku terjaga dan mengubah posisi tido.. Semua serba tak kena.. Sampai patung Frog pun aku humban smpai jatuh katil...cian nye kat dia..huhu
Pagi ni rasa sakit tekak dan badan terasa sengal2..bukan sengal yang membawa maksud ngok ngek.. Tapi sengal yang bermaksud sakit2 badan.. Agak2 larat tak aku tahan sampai habis waktu keje.. Hurmm...kalau tak larat terpakse la aku merangkak2 je kalau nak amik barang untuk customer..hehe

kalau camni mmg lari semua orang yang datang..haha



Pesan Miszz Nesya: Kalau tak larat wat keje jangan la sampai nak merangkak.. Amik masa untuk rehat dalam 5-10 minit kemudian sambung balik buat keje tu...okie tak..?

2 comments:

Nor Hafizah said...

siut jer..ko mmg saje nk bg aku mimpi ngeri mlm nih kan.huhuhu

nisa said...

hahaha...masalah nye aku pun takut nak tgk yang..ingt nak letak pic suster ngesot tapi tk jumpe la pulak..