Sunday, January 23, 2011

Rindu Dekat Awak..



Yup, memang aku tengah rindu kat dia.. Agak2 la kan, dia rindu kat aku tak..

Berani la kalau cakap tak rindu kat aku.. Ada jugak yang merajuk 18 hari..

Time tu kita tengok sapa yang rindu sapa...

Dah tentu la aku yang rindu dia...hehehe

Time2 macam ni mana boleh nak merajuk lama-lama..

Tula, nak sangat bercinta, skang tanggung la perasaan tu sorang-sorang..

Takan nak share ngan jiran-jiran setaman pulak..

Tapi, yang penting saya betul-betul rindu kat awak.. 

Pesan Miszz Nesya:- kalau rindu kat seseorang, kite kena tidur supaya orang tu datang dalam mimpi kita..hehe


No comments: