Monday, February 14, 2011

HomeSweetHome.(^-^)

Ahad lepas patut nya aku tak balik Banting.. Tapi memandangkan adik aku minta tolong hantar terpaksa la aku balik jugak.. Bukan tak suka balik.. Suka sangat-sangat tapi minggu depan nak balik lagi sebab aku cuti.. Nasib baik dia dah ade lesen dan boleh drive.. Aku tak sihat sangat.. So, jadi bos la kat tepi..

Bila sampai Banting ada satu aura yang dirasai.. Seronok sangat kalau dapat balik kampung.. Padahal tetiap minggu balik pun nak rindu-rindu lagi,.. Lagi pun aku rindu sangat dengan anak-anak buah aku.. Tapi yang ada kat Banting cuma Zeeshan ngan Zakwan.. Aliyah, Aina ngan Aishah tak balik pulak.. Miss 3A's a lot.. Bukan apa, sebagai seorang untie memang best dapat buli anak2 buah nie..hehehe...

Sampai Banting pun dah lewat.. Pastu selang brape minit sis ajak pegi klinik pulak sebab Zeeshan kena demam campak.. Cian nye dia ye.. Tapi suka pulak dia nak jumpa doktor. Lagipun kat klinik tu ada Aquarium.. Pastu, sis kata nak beli kek untuk birthday SIL, kak Ana.. Sis siap nak beli dua kek..Yang Besday gurl lak nak belanja Kepci. Takan aku tak beli apa-apa pulak kan.. So, aku beli lah Air ngan ice cube..huhu..

Happening juga la malam tu walaupun berapa orang je yang ada.. Yang lain-lain tak balik pulak minggu nie. Yang Zakwan dan Zeeshan pun nak tiup lilin jugak.. Asyik nak celebrate besday je.. Rase dah dua kali tiup lilin walaupun besday memasing lambat lagi.. Pastu dorang ni dah pandai buat peace time bergambar.. Tak kire la mimik muka macam mana pun tangan tetap buat peace..Chomey sangat...



adik aku yang kuat makan..


wawan pandai buat peace..


wawan dan zeeshan..


tengok la..tetap buat peace..


kat klinik..sebelum jumpe doktor..


besday cake..


macam besday aku je kan...:p


konon-konon besday zakwan...


rase ngan aku skali nampak notty..





ni la besday gurl nye...




turn zeeshan nak konon-konon..

2 comments:

Nor Hafizah said...

huhuhu..mmg happening jer aku tgk budak 2 org tuh...klakar tgk dorg bergambar peace tu...wah sedapnya kek ngn kepci tu....teringin siut kepci..nak kepci jgk..uuwwaaa

nisa said...

tu la yang..klakar kan tgk dorang buat peace.mama dia pun terkejut masing2 pandai wat peace dah..yang kek coklat mmg best..dahla lately aku suke mam coklat je..
kepci ooo kepci..pegi la kat ijah...huhu