Thursday, February 17, 2011

Dia Muncul Lagi..~!!


Hati yang Kau Sakiti...

jangan pernah katakan bahwa
cintamu hanya untukku
karna kini kau telah membaginya

maafkan bila memang kini
harus kutinggalkan dirimu
karna hatiku selalu kau lukai
 
tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu
ku hanya bisa mengatakan apa yang ku rasa
 
ku menangis membayangkan
betapa kejamnya dirimu atas diriku
kau duakan cinta ini
kau pergi bersamanya

ku menangis melepaskan
kepergian dirimu dari sisi hidupku
harus slalu kau tahu
aku lah hati yang telah kau sakiti

ku menangis
harus slalu kau tahu
aku lah hati yang telah kau sakiti


comey nye la budak nie....(okie, lari topik..)
 Sedih kan lagu kak Rossa tu.. Meleleh air hingus aku dengar lagu ni time putus cinta dulu.. Dan sekarang dia muncul lagi dalam hidup aku.. Apakah motif nye..? aku pun tak tau..Kebetulan dia online semalam.. Cakap la rindu ke ape ke tapi kali ni aku tak akan tergoda dengan ayat-ayat dia.. Kalau boleh nak dengar suara, tengok muka atau chat dengan dia pun aku tak nak.. Tapi aku tak sekejam tu. Still ade rasa berperikemanusiaan.  Cukup-cukup la dia membuat aku betul-betul kecewa.. Kalau sekali boleh di maafkan.. Tapi sampai dua tiga kali dah tak ada kate maaf bagi dia.. Biar lah aku dengan hidup aku sekarang.. Dengan seseorang yang sayang aku.. Dan diaaaa....?? Biar lah dia nak buat apa.. Aku dah penat fikir pasal hidup dia sebelum ni.. Sekarang, pandai-pandai lah ye.. Aku dah penat menangis sebab dia..



2 comments:

Nor Hafizah said...

sabar yer yang...mmg slalu cm tu..bila kita tgh bahagia psti ada jer dugaan yg dtg..yg lalu biarkan berlalu..hargai apa yg ada depan mata kita...

nisa said...

tu la yang.. aku tkleh lupe ape yang dia dah buat kat aku.. walau apa pun aku maafkan dia.. biar la aku dengan pilihan aku..