Thursday, February 3, 2011

Malas Giler...~!!


Happy Chinese New Year..~!!

Bukan main seronok memasing dapat cuti lama kan..

Aku jugak yang kena keje.. 

Memang secara automatik la perasaan malas tu membuak-buak..

Mana tak nye, tengok masing-masing berjalan sana sini.

Siap ada yang pergi picnic lagi..

Giler la kalau aku tak jeles.. 

Teringin jugak nak cuti macam orang lain..

Dah tu dah kena keje terpakse la kan..

Orang kata benda-benda camni kena banyak bersabar..

Yang penting hari ni aku bangun lambat lagi.. 

Lambat giler pulak tu..

Badan rasa tak sihat.. 

Mungkin sebab kena hujan time kat One Utama ari tu kot..

Ni kepala pun rasa berat macam ada 8 biji batu bata.. uwaaaa...

Tetiba rasa nak apply cuti for next week...(okie, takde kena mengena..)


takleh nak collect angpau sbb kena keje lor...~!!

No comments: