Wednesday, February 2, 2011

Rahsia Bulan Kelahiran..

klik pic kalau rabun...haha
Ni la kalau kat Facebook.. Ada je benda-benda baru untuk di cuba..

Aku pulak nga takde keje, eh silappp..

Tengah malas nak buat keje..(kantoi kat bos aku nanti).

So, aku pun try la applikasi ni..

Ianya berkenaan Rahsia Bulan Kelahiran..

Aku lahir bulan Disember jadi tu la result yang aku dapat atas kajian Dato' Dr. Fadzilah Kamsah..

Kalau nak di ikutkan kebanyakan dari yang tersenarai tu la sifat2 aku..

Yang paling betul ialah suka berlawak.. Sah2 aku ni jenis senget sikit..lalala.. 


Pada sapa2 yang ada Facebook dan nak try. test atau cuba applikasi ni sila la g kat link bawah ni:~

http://apps.facebook.com/rahsiabulanlahir/


Pesan Miszz Nesya:~
Try kalau nga bosan je ye.. 
Yang penting kite kenal siapa diri kite sebenarnye..
Mana yang baik kekal kan.. 
Yang tak elok tu pandai2 la ubah k..:-)

No comments: