Saturday, March 26, 2011

D.E.M.A.M.


Hari ni genap seminggu aku demam.. Rase memang tak larat gile.. Tapi aku kuatkan jugak diri sendiri untuk keje dan buat-buat sihat.. Aku rase kalu orang lain mesti dah cuti dan rehat kat umah.. Tapi aku..?? Tetap keje macam biase..

Masalah kat diri aku ni aku tak suka pegi klinik.. Tapi memandangkan dah seminggu tak baik2 better aku g klinik.. Dan aku perlukan rehat.. Badan aku dah takleh dipaksa lagi.. Aku yang rase macam mana tak selesa nye diri aku.. Orang lain mungkin nampak macam okie je tapi dorang tak rase ape aku rase.. 

1 comment:

Nor Hafizah said...

cian ko yang...xper la..try to slow talk ngn bos ko ekk...kl demam tu mintak la dia bg cuti utk rehat..kl keje kt tmpt lain pn at least kita dpt cuti sakit kan...hope dpt la bertimbang rasa..kita manusia,bukan nya robot nk keje jer...badan ni kl dipaksa2 nt lama2 lemah jgk...