Monday, March 7, 2011

Jalan-jalan Dan Makan..

dipakse makan udang...huhu
Semalam ialah ari Ahad dan aku keje macam biase.. Biasenye aku akan balik Banting lepas keje. Tapi semalam aku tak balik sebab next week aku cuti.. So, ley luangkan masa dengan anak2 buah aku.. Rindu sangat ngan dorang.. Dorang pun mesti rindu giler nak belasah aku kan..ekeke.. Habis je keje, adik aku minta tolong hantar dia ke KTM Kajang.. Lepas hantar dia, aku pegi bayar segala hutang yang ada.(padahal bayar kete je pun..)

Sampai je umah tengok abang n wife dia tengah siap2 nak kuar.. Ingat kan nak tido je petang tu.. Tapi fikir2 balik bosan pulak duk umah sorang2 nie.. Rase macam nak makan steamboat la pulak.. Aku pun sent la sms kat salah sorang kawan aku nie.. Tak sangka pulak dia nga free time tue.. Tapi jauh la pulak nak kena turun Klang.. Tapi Steamboat punye pasal sanggup aku redah Kesas Highway tu.. hehe Sebelum kuar umah sempat lagi sms abang aku.. Beritau nak kuar ngan kawan..(baik tak..?)

Dalam pukul 5pm aku sampai Klang dan terus tuju ke Jusco Bukit Raja.. Sampai je JJ, kami terus tuju ke Jhonny's Restaurant.. Dan macam biase la kalu nak makan kat Jhonny's ni mesti kena que dulu.. Waitress kat situ biase nye akan amik order dulu.. So, kami pesan steamboat for 2 person, Lime Juice, Pineapple Juice and Mixed fruit for dessert.. Makan punye makan tau2 dah sejam kitorang lepak kat situ.. Giler kenyang la makan semalam.. Bak kate abang aku.., Tuhan marah kalu makan banyak camtu...huhuhu..

Lepas je selesai bab makan.., kami pun jalan2 cari barang sikit.. Aku pulak pegi survey barang untuk seseorang.. Tapi takat survey je la.. Hope aku boley la hadiahkan kat orang tu satu hari nanti.. Lebih kurang pukul 7pm kitorang pun balik ke pangkal jalan.. Yela, aku nak patah balik ke Kajang dengan perut yang kenyang.., mata pulak dah ngantuk. Sampai sakit tekak aku berkaraoke sepanjang jalan.. Dan selamat sampai umah pukul 9pm.. Best jugak dapat jalan-jalan cari makan nie.. So, this week tak tau lagi nak buat ape.. Kena plan sumthing untuk habiskan mase dengan anak2 buah aku yang kiut2 tapi sikit notty..ahaks..;-)

No comments: