Wednesday, March 2, 2011

Sedey....T_T


Sedih kan bila kita perlukan orang tu tapi orang tu takde..
Sedih kan bila dia tak ada masa untuk kita..
Sedih kan bila kita ada masalah tapi dia buat tak tau..
Sedih kan bila rase macam dah takde perasaan kat dia..

Tapi, apa salah aku..
Kenapa dia buat aku macam tak wujud..
Aku faham situasi dia.. 
Kenapa dia tak boleh nak jaga perasaan aku..

Aku rasa hubungan ni semakin jauh..
Cuma perasaan aku atau pun ianya kenyataan..
Sampai bila semua ni akan berterusan..
Kenapa hanya sebelah pihak je yang kena mainkan peranan..

Kadang-kadang aku rasa macam dimainkan.. 
Tapi akan aku buang jauh-jauh perasaan tu..
Hidup mesti diteruskan.. Dia dah tak macam dulu lagi..
Aku takleh nak ubah dia melain kan diri nya sendiri..

Dalam kesedihan tiba-tiba muncul seseorang dalam hidup aku..
Perlu ke aku beri dia peluang...
Atau aku kena pertahankan hubungan aku dengan dia..
Semua nya aku serahkan pada hati aku..
Cuma sekarang memang aku rase sedih sangat.....~!!




4 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

pinky momma dtg melawat..
nak mo lar sedih2 ni sweetie..hidup kena enjoy k..
ada award utk my followers!..

stay tune wif me..theres a lot make up & shawl tuto at my side bar..jom cantik2..
eppy blogging =)

kaizen said...

ingatlah Allah s.w.t yg sentiasa ada utk diri kita...

nisa said...

pinky mama~ thanks ye..i dah follow ur blog..mmg happening...=)

kaize~ btul tu..mekaceh..~!!

kaizen said...

sesame..sy tlg ingatkn jer