Friday, April 8, 2011

Awok nak ceciter nie..

Hari ni ngan rasmi nya awok jadi single balik..huhu

Giler kalu awok kate tak sedey..

Mengmike pun confirm tak caye cakap awok..

Rase nak nanges guling2 dah nie..

Tapi, awok ni tengah koje..

Takleh la nak layan sangat perasaan awok nie..

Mungkin jodoh tak panjang kot..

Camne ni, umo dah 26 ni la baru awok nak putus2 cinta..

Tapi, biar la.. Ada yang lagi tua dari awok tak kawin2 lagi..

Awok tengok depa okie je kan..

Taknak layan sangat perasaan sangat..

Buat macam takde pape..

Lagi pun ni keputusan awok jugak..

Kalau salah dia memang dah lama awok bako je..

Hidup mesti diteruskan..

Go awok go...hehehe..

2 comments:

Nor Hafizah said...

jgn frust2 ek..ceciter2 kt i tau....

nisa said...

nanti awok ceciter kat u ea..