Thursday, April 14, 2011

Cinta Gila..



Cinta boley buat kita jadi gila..
Dan kita boley jadi gila disebabkan putus cinta..
Tapi semua tu atas kehendak diri sendiri..
Ada jugak yang sampai nak bunuh diri sebab cinta..
Bak kate peserta Maharaja Lawak kumpulan Jambu, Kemon la..
Kalau ia pun, jangan la sampai nak bunuh diri..
Diri sendiri hilang nyawa tapi orang tu seronok ngan pasangan yang baru..
Kena fikir panjang sebelum buat keputusan yang gila-gila..

Bercerita pasal cinta gila nie..
Sebenar nya aku pun dah naik gila.
Sangat-sangat memainkan perasaan tau..
So, sekarang ni kena belajar untuk lebih memahami..
Dan yang penting untuk lebih banyak bersabar..

Oooo....awok lupe nak kabo..
Benar nye awok dah bebaik balik dengan Mr. S..
Rase nya awok takleh kalau dia takde..
Mungkin dah ditakdirkan jodoh awok ngan dia agaknya..

Rupa-rupanya semua yang jadi adalah salah faham..
Dan macam biase aku la punca nya..
Dia diamkan diri sebab nak aku sedar kesilapan diri sendiri..
Sebab ego aku memang tinggi melangit..

So, jumpa hari tu kitorang slowtalk la.
Bincang macam mana nak pulih kan keadaan..
Tapi, nasib baik aku tak kena ceramah free.
Nasib badan la dapat sumone yang suka bercakap..haha
Tapi, apa yang seronok nya.. Bila kite bergaduh lepas tu bebaik..
Cuba ingat balik bila kite kenal ngan dia..
Macam mana kite boleh terima antara satu sama lain..
Yang dia ingat bila mula-mula kitorang kenal.
Aku pulak ingat bila mula-mula kitorang declare..
Saat tu la yang paling indah dan akan merapatkan sesuatu hubungan..
Tapi jangan pulak asyik bergaduh je lepas nie..
Nak kena tinggal try la cari gaduh hari-hari..

Sekarang ni, aku kena kawal emosi sikit..
Kesian pulak tengok dia yang busy dengan keje..
Dahla penat, alih-alih gaduh lak ngan aku.. 
Hope lepas ni takde la ape-ape problem..
Lagi-lagi menjelang tahun 2.0.1.2..

Ada Apa Dengan 2012...
Mengmiker kena tungguuuuu...~!!!

No comments: