Tuesday, April 12, 2011

i'M Not AlonE..



Aku ingatkan takde orang yang memahami perasaan aku..
Ternyata aku salah sebab masih ada orang yang sentiasa ada dengan aku..
Aku masih ada kawan baik mase senang dah susah..
Aku masih ada family yang sentiasa beri nasihat untuk pulihkan semangat aku..

Aku akui sekarang aku dalam mood murung..
Aku takleh layan sangat perasaan nie..
Aku kena kuat untuk hadapi semua dugaan..

my sis nasihat:~
sabar ca.. dlm idup nie mmg selalu ada masalah... tapi Allah takkan bagi hambanya masalah kalau hambanya itu tak kuat... nisa kuat...

my bbf nasihat:~
susah nk lupakan,tp x bermakna x blh lupakan...take time yer yang....cuma jgn pikir sgt nt mudaratkan diri..

 So, sekarang ni aku kena happy kan diri sendiri.. Taknak sedih-sedih lagi.. Nak kembali kepada perangai giler2 aku..hehe
 

No comments: