Saturday, April 16, 2011

Maharaja Lawak pilihan awok..


Semalam program Maharaja Lawak dah takde disiarkan kat Astro Prima.. Frust betul rasanye.. Pandai betul Astro ni nak cari duit kan.. So, pagi ni aku pun tengok la kat youtube.. Dah line tenet pun lembab mengalahkan siput oink2..

Macam biasa aku akan cari terus kumpulan kegemaran aku iaitu Jozan.. Jozan memang terbaik la.. Suke betul aku tengok persembahan dorang.. Dah penat tengok berulang2 kali persembahan Jozan, aku tengok pulak kumpulan Sepah dan Jambu.. Tu pun boley dikire kumpulan yang aku suke la.. Tapi Nabil pun boley tahan jugak.. Dahla dia bawa lagu 'Grenade' by Bruno mars kan.. Lagipun lawak dia ni jenis kreatif..Tetiba lak aku nak melangitkan Nabil.. Kate peminat setia Jozan..hehe..

Bila tengok yang lain-lain macam takde feel la pulak.. Oleh kerana line tenet yang lembab macam siput oink2 ni membuatkan aku takde hati nak tengok persembahan Amir.. I'm sorry amir, tapi awok memang takleh blah ngan cara mike tu.. Aku harap Jozan akan terus lebih mantop setiap minggu hingga ke final..

No comments: