Monday, June 27, 2011

Hujan di Pagi Hari...


Selamat pagi.... Isnin datang lagi.. Confirm ramai yang rasa malas nak g keje ari ni. Dahla, pepagi lagi dah hujan.. Memang katil n bantal memanggil untuk tido balik kan.. haha


Tak boleh nak malas-malas ye.. Keje tu kan tanggungjawab kita.. Walau parah mana penyakit malas tu tapi kena gigihkan diri untuk pegi keje.. Lapangkan hati, buka minda untuk kita jalani kehidupan seharian ni..


Ekceli, malam tadi aku rasa satu perasaan marah tahap dewa.. Aku tak suka orang kuang ajar ni.. Tak kisah la umur dia brape, pangkat dia apa pun.. Plz respect each other la kan.. Agak-agak kalau aku nak anto sautau angin boleh tak. Tapi walau jahat macam mana aku ni, tapi aku takde nak buat benda macam tu tau..huhuhu..


Tapi, takpe la.. Kita ni manusia biasa.. Mungkin itu dugaan untuk aku malam tadi.. Takpela, aku redha dan memaafkan atas apa yang dia buat untuk aku.. Walaupun malam tadi perasaan marah membuak-buak tapi setelah aku cuba untuk memaafkan, Alhamdulillah sekarang hati aku semakin tenang..

LOL:~ Miszz Nesya

2 comments:

Yusuf Tayyob said...

Ampunkan Kami Penunggu Gua...

Miszz Nesya said...

@yusuf Tayyob...haha, sy bukan penunggu gua..hukhuk