Sunday, June 26, 2011

Kan senang kalau terus terang...

Air mata takan mengalir kalau hati tak disakiti...
Ketawa takan wujud kalau hati terhibur.. 
Rindu takan hadir kalau hati tak menyayangi..
dan Kasih takan berputik kalau hati tak mencintai...


Betapa berbunga-bunga ayat kat atas nie.. Ada orang hantar sms bagi ayat ni kat aku.. Adoiyaiiii, aku ni bukan jenis yang suka berbunga sangat.. Lagi la kalau dari entah sesiapa.. Hanya buat aku stress je..

Bila di tanya taknak beritau.. Ni la masalah sesetengah manusia.. Bila tanya nama juz beritau kawan lama.. Aku dah nak masuk 26 tahun hidup di atas bumi ciptaan Allah ni.. Ramai orang yang aku kenal.. Kan senang kalau terus terang beritau nama.. Senang sikit aku nak ingat yang mana orang nya.. Dahla aku ni memang jenis cepat lupa orang..hehehe

Takpe la, itu hak masing-masing.. Kalau taknak beritau memang takda la aku nak layan.. Awok minta sorry la ye...Lagipun awok taknak fikir benda-benda yang tak berfaedah.. ^_^

LOL:~ Miszz Nesya

No comments: