Friday, June 24, 2011

Semekommm.....

Di suatu petang...,
Tengah-tengah aku wat keje ni tiba-tiba dengar sesuatu...

Assalamualaikummm....


Assalamualaikummmmm...


Assalamualaikummmmmm....


(lepas beberapa minit)


Semekomm...


Semekommm...


Semekommmmm...



Aku jenguk la jugak tengok sapa yang bagi salam tu.. Rupa-rupanya budak nak tuition kat umah depan kedai tempat aku keje..

Mak aiii..., punya la lama dak tu bagi salam tapi takde apa-apa respon pun.. Ekceli, umah tu memang sokmo gitu..

Kadang-kadang empunya umah bagi salam menjerit sampai nak terkeluar anak tekak.. Pelik betul aku.. Takan la tak dengar kot.. Atau umah orang tu kedap bunyi..

Tak tau la aku.. Kesian tengok budak tu bagi salam sampai give up..ekeke

Ish.., apa ngumpat orang pepetang jumaat ni .. Sambung buat keje okie..^_^

LOL:~ Miszz Nesya

No comments: