Wednesday, June 29, 2011

Tertutup Sudah Pintu Hatiku..

Tajuk memang takleh blah kan.. Macam tajuk lagu pun ada jugak. Tapi ni serius punye.. Tengah sedih dan sedih lagi..T_T

Asyik sedih jela hidup aku ni.. Bila agak nye nak gembira macam orang lain.. Jangan lupa kalau kita sedih ada lagi yang lebih sedih dari kita.. So, bersyukur la dengan apa yang ada sekarang nie..

Okie, taknak cita panjang-panjang.. Juz nak luahkan yang aku memang tengah sedih.. Susah betul kalau berhati tisu nie..huhu  Hidup mesti diteruskan beb.. Pasni, takyah nak menggedik bercinta lagi ea.

Biarlah cinta tu datang sendiri dalam hidup ni.. Kalau ada la kan.. Kalau takda pun takpe.. Kena la terima apa yang telah ditentukan untuk kita.. Jangan lupa bahawa Allah sentiasa bersama hamba-nya..

Sekarang ni, hati aku telah tertutup secara rasmi nya untuk mana-mana lelaki.. Pengalaman banyak mengajar aku tentang kehidupan sebenar.. Oleh itu, kali ni aku taknak frust sangat sebab memang dari awal aku dah sedia untuk segala kebarangkalian yang akan berlaku.. Ececeeehh..., poyo je nak tunjuk tabah bebenor hati tu kan..hehehe...ok bye

4 comments:

ashraf siddiQi (--,) said...

rasa yg sama spt yg sy rs dlu & shgga skg..

Miszz Nesya said...

@ashraf siddiqi
past is past..skang ni takmo sedih2 lagi..kalau ada jodoh akan datang jugak pada kite...:)

cahaya inspirasi said...

hye..first time singgah blog ni.nice blog!

pasal entry baru tu, i hope u lebih tabah..jgn la sampai utk tutup terus pintu hati tu..it's not good for you. i berckp berdasar pengalaman i sendiri..hope u jgn sampai jadi mcm i..it's so hard u know.too hard..very hard utk hadapi kehidupan..but u must to know.life must go on..betapa sakitnya hati u diuji..u perlu bangkit dan berdiri utk teruskan kehidupan u..

so sorry klu u rasa i melebih dr diri u.but..i dah rasa semua tu.so i x nak org lain rasa lebih teruk dr apa yg i rasa..percaya dgn diri u.percaya dgn takdir Allah..kemudian u akan tahu betapa untungnya diri u..jgn biarkan hidup u hancur dgn apa yg u rasa skrg:)be strong dear!!

Miszz Nesya said...

@cahaya inspirasi
yes dear..life must go on..tapi buat masa sekarang ni biar la ianya terutup untuk sementara..mana tau lepas ni jumpe sum1 yang boleh buka balik ati i.. dun wory, i hargai komen u..thanks a lot coz bagi i semangat...:)