Tuesday, July 5, 2011

Jenjalan pergi tengok Transformer 3..

 Hari ahad lepas aku dapat cuti.. So, aku decide nak pegi tengok cite Transformers 3.. Agak susah la nak dapat kan tiket.. Kena beli awal-awal lak tu.. Tu pun aku dapat tiket pukul 5.30pm.. Aku tengok ngan anak-anak buah aku.. Yela, mama dorang kan nga berpantang..huhu  Kak ipar aku lak tgk ngan abang aku.. Dorang tengok yang 3D.. Aku tengok yang biasa je sebab bawa budak-budak ni susah sikit...




Tapi, memang best la cite Transformers nie.. Sape yang kate tak best tu kena tengok g skali kot..huhu Yang penting kena tengok yang 1st ngan 2nd baru faham.. Tak reti nak beritau camne best nye cite Transformers tu.. Korang tengok la sendiri ea.. Cuma awal-awal cite tu banyak bercakap tapi kena tengok jugak dan focus..huhu Yela, anak-anak buah aku pun khusyuk duk tengok Transformer..

Banyak cabaran bawa budak-budak nie.. Tak boley nak focus sangat sebab aku beli popcorn tu satu je.. Yela, nak amik yang transformers tumpo.. Nak beli dua macam membazir je tau.. So, aku penat la nak suap dua-dua budak nie.. Tapi, nasib baik dorang okie je takde la nanges ke buat perangai ke..


before tengok Transformer 3
dapat popcorn free..popcorn masin..huhu
ni ngan kak ipar aku
nak jugak snap kat sini..
zeeshan, zakwan wif kak ipar

eeeeiiiiii......, asyik main gambar je..

cicha pun nak jugakkk...;p
lepas habi tengok wayang...

duk berebut nak minum air..

ni wawan punye transformers...

at last wawan yang dapat dulu..huhu

3 comments:

mama3A's said...

nak gi tgk.. tp takut aisya tkleh nak layan citer nie... huhu...

ko dh tgk karak?

"CT CoMeL" said...

comelnyer ank buah nenny yg baju ijau tue..comel sgt2...

Miszz Nesya said...

@mama3A's~tu la kak..sebab memula tu banyak sangat cakap..budak2 tak faham lagi mmg la buat hal..macam wawan habis smua org dia tanye katne..huhu

@CT CoMeL~comel macam kite kan kak ct..huhu tapi banyak cakap n noty tu kak..dah la garang..