Sunday, February 5, 2012

Hadiah dari Seseorang

Seronok kan kalau dapat hadiah.. Kalau time kecik-kecik dulu memang seronok sangat.. Ni dah besar pun rasa lagi perasaan camtu rupanya.. Memang seronok tak terkata. Malu pun ada sebab aku kan memang pemalu.. Segan sebab dah besar pun still dapat hadiah..huhu

Sebenarnya, tak kisah apa pun yang dia bagi. Apa yang penting ikhlas dari hati dia.. Maksudnya dia mengingati kita. Lagipun aku suka dengan hadiah ni. Nampak sweet sangat.. 

Nak tahu ke siapa yang bagi.. Memang kena dirahsiakan atas sebab-sebab tertentu..ngeh2x

Kalau nak tahu apa yang di bagi tu cer cuba tengok bawah....






cantik tak...tpi plz abaikan tangan yg bambam tu..

2 comments:

eita said...

memang cantik pun...
sesuai je ..

Miszz Nesya said...

thanks dear...:)