Thursday, February 23, 2012

Hari Ke-3 Tanpa Nasi..

Juz for 7 Days...hehe


Wah....dah masuk hari ke-3 rupa nya aku tak makan nasi.. Rasa macam kejap je.. Patut la rasa macam takda tenaga..huhu

Untuk hari ke-3 ni aku rase macam banyak je aku makan walaupun tak makan nasi langsung.. Perut pun rase penuh je k.. Pagi tadi sebelum pegi keja aku dah kunyah sebiji epal. Pastu dalam pukul 10pgi aku buat air milo pastu makan biskut 3 keping..

Untuk tengahari pulak aku makan ikan bakar, tempe 2 keping ngan sayur bayam.. Memang sedap giler la air asam pakcik tu.. Agak-agak nak tapau air asam je boley tak.. Ikan ley bakar sendiri apa..hehe.. Tu pun dah cukup kenyang.. Tapi tengok menu dari hari pertama sampai dah masuk hari ketiga ni lebih kurang sama je kan.. Kalau dah suka, makan benda sama tiap-tiap hari pun takpe..ngeh3x

Dalam kekenyangan yang hampir hilang, tiba-tiba abang ngan kak ipar aku bawa balik pulak bihun sup.. Untuk minum petang katanye.. Aduyaiii, nampak memang sedap sangat2. Sebab tu terus makan tak tunggu malam ke apa.. So, malam ni takyah mengada-ngada nak cakap lapar ye.. Kalau rasa lapar minum air kosong banyak-banyak sampai muncittt...8-)

Ada lagi 4 hari....usaha mesti diteruskan...^_^v

6 comments:

"CT CoMeL" said...

cayok2 si cantik manis....hehe

Miszz Nesya said...

hehe....thanks akak...akakn terus berusaha..

man said...

berjaya turunkan berat badan ke

Miszz Nesya said...

baru turun sekilo..

cik jue tomey said...

huhu...say pn tgh say no to nasik....sush nya nk thn godaan.ni dh hr ke 4..tp smlm,telan gak sup cndawan ngn ayam goreng....huhuhuhu..camana ni..nk kurus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Miszz Nesya said...

hehehe....takpe kot asalkan bukan nasi.. Agak seksa la nk turunkan berat nie kan.. kalu nak naik balik bukan main senang je..huhu

teruskan usaha k..sama2 la kite Say No To Nasi...:)