Friday, February 24, 2012

Hari Ke-4 Tanpa Nasi..

Hari ni dah masuk hari yang ke-4.. Tetiba teringin nak makan nc kerabu.. Dahla memang favourite aku dari dulu lagi.. Tapi tahan jela ye.. Kena terus kan misi diet ni.. Tinggal berapa hari je lagi.. My sis kate, kalu dah habis yang 7 hari ni boley buat yang 30 hari pulak.. Alamakkk.., boley ke masalahnye.. Aku ni dah la tak berdisplin punya orang.. Lagi-lagi bab diet nie..hahaha

Nak cerita dulu pasal semalam.. Malam tu memang perut aku bernyanyi irama hard rock la.. Rase nak guling-guling je sebab lapar..okey, tipu je.. So, aku amik la sebiji epal untuk digigit2 sambil tengok cerita Retak Seribu kat astro ria.. Kire okie la cite dia.. Tapi yang penting skang ni aku teringin nak makan buah berangan.. Mana pulak nak cari ea.. Aduyaiiii.... Sambil-sambil layan tu aku sediakan sebotol air kosong pengganti makanan. Bila aku rasa lapar aku minum la air tu sampai rasa kenyang..hehe

Buah Berangan a.k.a Chestnut

Pastu pagi tadi aku minum Nesvita 3in1 yang oat ngan 3 keping biskut. Tengahari pulak aku tapau ikan bakar ngan sayur. Buat masa ni perut terasa kenyang lagi. Stok buah pulak dah habis.. Terpaksa la malam ni pegi Giant beli buah sikit.. Sebab belum gajian kan.. So, kena berjimat cermat..hehehe

Pssttt...yang penting tadi timbang dah turun 1kg..Seb baik ada turun jugak.. Kalu makin naik memang malam ni jugak aku pegi tapau nc kerabu..hahaha...

No comments: