Saturday, February 25, 2012

Hari Ke-5 Tanpa Nasi..

Hari ni dah masuk hari yang ke-5.. So far baru turun sekilo.. Tapi takpe la, kalau turun bebanyak pun risau gak kan..hehe

Pagi tadi aku sarapan roti je.. Pastu tengahari lunch lewat sekit.. Rasa dekat pukul 3 kot memandangkan ada customer yang lepak terlalu lama kat kedai..huhu So, tengahari tadi aku mam mekdi.. Memang lari la diet.. Better makan nasi kot dari makan mekdi.. Balik tadi laju-laju pegi timbang.. Nasib baik still maintain..hehehe

Malam ni pulak aku mam sosej je.. Sebab dah lewat makan petang tadi.. Rasa kenyang lagi.. Yang penting malam ni dan malam esok aku tinggal sensorang kat umah.. Sebab abang n kak ipar balik kampung..uwaaa... Confirm tak lena tido sebab risau kalu ada apa-apa...T_T

Okie la..., time untuk rehat.. Penat pulak rasanya keje hari nie..

No comments: