Tuesday, April 17, 2012

Alahai Mr. Viva..


Terkejut campur sedih bila cha tengok ada kesan retak kat Mr. Viva.. Nasib baik kecik je kesan retakan tu.. Kalau besar mau pening kepala cha.. Yela, takut gak nak drive kalau cermin retak nie.. Cha pun tak tahu bila cermin ni retak.. Last week baru cha perasan tau. Ingat kan sampah ke tak pun sebab kereta nga kotor ke.. Mr. Viva ni pun satu.. Tau la cha tengah retak seribu tapi jangan la kamu pun nak retak2 jugak.. Sekarang cha dah okie tapi cermin tu bukan boley okie balik kan..

Sekarang ni cha kena lebih berhati-hati la.. Bawa kereta pun taknak follow lori dekat-dekat sangat.. Kang tak pasal-pasal tambah besar retakan tu.. Kesian kat Mr. Viva, body pun calar balar kan.. Nanti la cha kumpul duit pastu cha hantar spray warna baru ea.. Ingat nak spray warna purple la pasni.. Yela, cha kan suka sangat2 ngan warna purple.. huhu.. 

Okeylah, tu je nak cite pasal Mr. Viva.. Bulan depan Mr. Viva dah masuk dua tahun.. Nanti cha hantar g mandi buih ye.. Cukup la tu ye, ni pun dah pening nak fikir pasal roadtax..hehe

No comments: