Wednesday, April 18, 2012

Hati terluka lagi...


Assalamualaikum....

tajuk mmg takleh blah kan.. hakhak.. sape pulak yang terluka ni.. saje je buat tajuk sedih-sedih.. padahal tak sedih pun.. kalu nak ikut hati cha memang dah biasa terluka so dah lali ngan bab-bab ni..

Sebenarnya jangan terlalu sedih bila hati kite dilukai oleh orang lain.. Biarlah apa orang nak buat kat kite kan. tapi jangan pulak kite balas balik kat orang tu. Percayalah yang satu hari nanti dia juga merasai apa yang dia dah buat kat kita..

kadang-kadang sebab benda kecik pun kite nak amik hati.. lagi-lagi yang gegurl ni mudah sangat tersentap. Bagi cha yang sangat berpengalaman dalam bab hati dan perasaan ni rasa kena ada perasaan untuk abaikan perkara yang menyakitkan.. baik kite jaga hati kite sendiri. sebab sebelum ni dah terlalu banyak cha menjaga hati orang lain sehingga hati cha yang parah..

so,sekarang ni jadilah orang yang pentingkan diri sendiri. Biar apa orang nak cakap janji hati kite tidak lagi terluka..hehehe.. tapi tengok keadaan ye.. untuk arah keb ikan je k..

No comments: