Wednesday, May 30, 2012

Sesi Melepak..

Sesi melepak masa weekend lepas.. Tapi melepak pun bukan tempat bukan-bukan.. Lepak kat rumah sis kat Bangi.. Yang bestnya sis yang duk banting pun turun bangi untuk melepak sama..hehe So, hai sabtu malam tu kitorang kuar reramai lepak kat mamak.. Lepas tu duk borak2 pulak reramai sebelum tido.. Memang best la tapi yang paling best bebudak la kan.. Dapat berkumpul pastu main sesama..:)







Malas nak menaip sebenarnya..Tu yang duk upload pic bebanyak...hahahaha..k bye

2 comments:

mama4A's said...

mmg best kan.. sekali sekala melepak kat tmpt lain.. pasni leh la lepak kat umah bepin lak. hehehe...

bg chance zeeshan wawan tour umah aunty2 n uncle2 nya pulak. ngeee... ye la raya dh tentu diaorg tkde kampung nk balik kan. hehe

Nenney Syahfinaz Samsuddin said...

huhu...btul tu kak..seronok jugak macam ari tu siap lepak2 kan..:)