Monday, June 11, 2012

Semakin Serasi Bersama...

Akhir-akhir ni cha dah kembali ceria.. Hati pun gembira je sekarang ni.. Cha malas nak fikir benda yang dah lepas. Buat apa cha nak sedih lama-lama sedangkan orang tu tengah gembira. Silap2 duk guling-guling sebab gembira sangat dapat buat orang lain sedih.. Memang dia berjaya buat cha sedih tapi kejap jela kan.. Mungkin dia lupa hukum karma kot. Hari ni dia buat orang lain tak mungkin dia akan lalui benda yang sama jugak nanti. Okie, lupakan pasal itu ye..


Balik pada tajuk utama,ingat tak cha pernah cite pasal kawan 'jawa' cha tu.. Sekarang ni dia yang menceriakan hidup cha.. Seronok je dapat berkawan dengan dia.. Ye, KAWAN je ea.. Dia ni rajin call cha, mungkin dia faham keadaan cha. Kitorang pun macam serasi je. Yang tu mungkin darah jawa mengalir dalam badan kitorang..


Cha harap dia dapat jadi kawan baik cha.. memang cha suka berkawan tapi nak cari yang serasi tu susah sikit. Dia ni pulak yang boleh masuk ngan cha. Sayang pulak kalau kehilangan kawan macam dia tau. So, cha harap hubungan persahabatan ini akan kekal sampai bila2.. Terima kasih sebab sudi jadi kawan sy..:)

No comments: