Wednesday, June 6, 2012

Tok..tok..tok....

Alamakkkk.... Macam tak best je kalau dalam situasi camni.. Hati nga sedey.. Jiwa nga takde perasaan nak bercinta.. Kenapa la seseorang tu muncul time camni.. Apa yang harus cha buat.. Seseorang sedang mengetuk hati cha..

Ya Allah, telah Kau telah berikan seseorang kepadaku setelah orang yang cha sayang selama ini tinggalkan cha.. Tapi apa yang harus cha buat saat hati cha telah tertutup rapat untuk lelaki lain.. Rasa terlalu cepat untuk cha berikan cinta cha pada orang lain.. Memang orang kata kite boley jatuh cinta tanpa diduga.. Tapi bagi cha semua ni sangat2 baru untuk cha mulakan sesuatu hubungan..

Cha harap diberi petunjuk dari Allah s.w.t sebab Dia lebih Mengetahui dengan apa yang akan berlaku dalam hidup cha.. Kesian jugak kat orang tu sebab cha layan tak layan je dia.. Insya Allah, kalau dia jodoh cha mungkin hati ni akan terbuka jugak untuk dia.. 


No comments: