Monday, July 16, 2012

Dah Pandai Berjalan..


Setalah dua minggu tak balik Banting untuk jumpa si kecik ni, akhirnya dapat jugak balik semalam.. 
Yang penting si kecik ni dah pandai berjalan.. 
Kalau sebelum ni kalu nak berjalan kena pegang tangan kita. 
Sekarang ni memang laju je berjalan.. 
Suka la tu dah boley pusing2 satu rumah..
Sampai nak suruh tido pun susah..huhu..

2 comments:

mama4A's said...

alololo.. tomeinya rida.. dh lama tk jumpa. huhuhu

Nenney Syahfinaz Samsuddin said...

berjalan je kak keje nya..balik tak ahad ni kak..buka pose same2..:)