Tuesday, July 17, 2012

Terjumpa pulak benda ni..


Malam tadi kan takde cite best.. Lepas tengok Masterchef Selebriti, cha pun lepak dalam bilik.. Sebelum tu nak ucapkan Tahniah pada Dato' Fadzly sebab berjaya bergelar Juara Masterchef Selebriti Malaysia yang pertama.. Memang dia layak sebab sepanjang pertandingan pun dia banyak memenangi cabaran kan..

Back to topic, dalam takde apa nak buat saja la kemas2 bilik..Tengok balik koleksi brooch yang ada..Tiba-tiba terjumpa pulak benda alah ni.. Jeng3x..

Tu haaa..macam berseri-seri je tangan tu kan.. Cha terjumpa cincin tu la.. Cincin yang ex-bf cha bagi dulu-dulu.. Tetiba teringat pulak kat dia..Eceh, poyo je.. Pas teringat terus sakit hati..haha..

Sebenarnya saja nak beritau yang jari ku semakin mengecil.. Dulu cincin tu muat2 kat jari manis.. Tapi skang ni kena pakai kat jari hantu..Apa maksudnya, korang pk la sendiri..hehehe..okbai

No comments: