Saturday, July 7, 2012

Jaga Hubungan Dengan Tuhan..:)


Dah baik Demam..:)

Alhamdulillah, setelah dekat seminggu demam akhirnya cha sihat seperti biasa.. Selsema pun takde dah.. Kalau tak ngan sakit kepala, selsema pastu batuk lagi.. Memang menyeksakan lagi2 cha takleh nak cuti. Nasib baik cuti ari ahad, dpt la rehat sikit.. 

Tapi takde rehat mana pun.. Still keluar berjalan sampai hujung dunia sebab teringin nak makan ikan bakar. Yang penting tak sempat snap gambar pun sebab nga tak sihat kan.. Pergi berjalan pun pakai comot-comot je. Siap minum air kelapa dengan harapan dapat kurang demam.. Tapi nan hado pun..huhu

Sekarang ni demam pun dah takde.. Dah tak jadi budak hingusan lagi.. Inilah kalu jarang demam.. Sekali demam memang confirm seminggu punye.. Tapi kenalah bersyukur sebab sakit ni kan menghapuskan dosa-dosa kecil.. Kena la redha okie..:)

Wednesday, July 4, 2012