Saturday, November 24, 2012

Siapa punya ni..?


Posing ngan spec kesayangan time nak pergi tapau for lunch.. Comey tak cha..huhu. Tula, siapa suruh tertinggal kat kete cha. Terpaksa buat harta puasa jap.. Yang penting muka nampak pucat sebab cha tak pakai makeup. Juz pakai bedak tepung je..:)

Thursday, November 22, 2012

✿~✿ JENIS - JENIS KAWAN ✿~✿



1. KAWAN CHIPSMORE => Kawan macam ni sekejap ada, sekejap tak ada. Hairan juga dia pergi mana. Kena tangkap dengan bunian ke?

2. KAWAN BUAYA => Dia ni macam buaya.. suka makan orang.. mean kawan makan kawan.


3. KAWAN PERFUME => Time wangi je dekat dengan kita, time busuk menjauh *time senang ada dengan kita, time susah dia hilang.

4. KAWAN PISAU => Mulut dia tajam mengalahkan pisau sampai kita pun takut nak cakap lebih-lebih dengan dia.

5. KAWAN CHOCOLATE => Adeh! mulut dia manis gila mengalahkan coklat. Dia pakai ilmu apa?

6. KAWAN KAYU => Dia ni tunggul. Orang cakap apa pun dia buat derk je.

7. KAWAN SPAN => Lembut. Seorang yang sopan-santun. Memang lembut tahap gaban. Suara pun ayu je.

8. KAWAN DURI => Dia ni suka sakitkan hati kita so, dia ni adalah salah satu dari spesies duri di dunia.

9. KAWAN KAUNSELING => Yang ni jenis kerja dekat Jabatan Kebajikan kut. Semua benda dia nak tahu. Adeh!

10. KAWAN IBU => Sebijik macam ibu kita! selalu ada tika kita susah dan senang. Kawan macam ni la yang semua orang nak...

#Kawan Gembira senang dicari, Kawan Menangis Susah dicari
SMILE ALWAYS !

Jadilah kawan yang mampu menegur sahabat kita apabila mereka melakukan kesalahan. Berkatalah benar walaupun pahit. InsyaAllah itu kawan yang terbaik!


Wednesday, November 21, 2012

Wordless Wednesday : Happy Face

Bersungguh2 kembangkan hidung.. nasib baik still nampak comel..haha

Monday, November 19, 2012

Dinner With Kesayangan..


* Dinner with kesayangan sempena ulangbulan kitorang couple.. Lupa pulak nak snap pic muka kekenyangan.. Yang penting kesayangan suka pulak makan seafood lasagna. Niat kat hati nak mengadap sensorang tapi kena share pulak.. Nest time kena order 2 ye encik kesayangan..hehe.. Next month nye ulangbulan kite celebrate skali ngan our birthday la ye..:)