Tuesday, March 26, 2013

Musin Cuti Sekolah = Musim Kahwin..

Tahniah untuk kawan-kawan cha yang selamat mendirikan rumah tangga dengan pasangan masing-masing. 
Musim cuti sekolah ni memang tak dinafikan ada banyak jemputan kahwin. 
Last week je, cha dapat 4 jemputan kahwin. 
Tapi cha sempat dapat pergi 2 kenduri je kat Klang dengan kat Banting.
Itu pun cha minta tukar cuti dengan abang cha. 
Kesian dia kan. huhu


Walau apa pun tahniah kepada pasangan Zahba dan suami, Zaidi.. Yang Zahba ni kawan cha masa kat UiTM. Tahniah ye Zahba.. Cantik sangat-sangat masa ni.. Berseri-seri je tau..



Yang ni pulak kenduri kat Banting. Kawan cha masa sekolah.. Tahniah ye Faiz dan Robie..
Semoga Zahba dan suami, Faiz dan isteri bahagia hingga akhir hayat. Dapat anak-anak yang comel..:)


Cha bergambar kat pelamin Zahba.. Cantik kan.. Sambil2 amik berkat la katakan.. Yang kelakar nye, pergi kenduri berdua dengan En. Tunang tapi bawa balik door gift sampai tiga. Dua-dua rumah pulak tu. Macam tau2 je cha suka bab2 dapat door gift ni..Rezeki kami la tu..hehe

No comments: